XalqOnline

Language

ru
  • Biznesin inkişafı idarəsi
  • Bakı

Məlumat mərkəzinin mütəxəssisi

Vəzifə öhdəlikləri

  • Banka daxil olan zənglərin cavablandırılması;
  • Sosial  şəbəkələr vasitəsi ilə müştəri müraciətlərin cavablandırılması;
  • məsafədən bankçılıq xidmətlərinin göstərilməsi (onlayn hesab açılması, kart sifarişlərinin qəbulu və s.)
  • Elektron poçt ünvanlarına daxil olan müraciətlərin cavablandırılması;
  • Online Məsləhətçi vasitəsi ilə təqdim olunan  sualların cavablandırılması;
  • Müştərilərin bank xidmət və məhsulları haqda məlumatlandırılması və müştəri sorğusuna əsasən xidmət növünün müəyyən olunması, həmin xidmət üzrə ətraflı məlumatın təqdim olunması;
  • Telefon zəngi əsasında kart sahiblərinə müəyyən xidmətlərin göstərilməsi;
  • Görülən işlər üzrə hesabatların hazırlanması;
  • Daxil olan şikayətlərin cavablandırılması üçün  müvafiq tədbirlərin görülməsi

Tələblər

  • Ali iqtisadi təhsil;
  • Müştəri ilə ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Şifahi və yazılı formada öz fikirlərini ifadə etmək bacarığı;
  • Məsuliyyət, dəqiqlik, fəallıq;
  • Kompyuter proqramları ilə istifadə bacarığı;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Azərbaycan dili - mükəmməl, rus dili -mükəmməl, ingilis dili - yaşxı səviyyədə bilmək arzu olunandı;
  • Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
  • Nəzakətlik, dəqiqlik;
  • Peşəkar şəkildə fikirlərini ifadə etmək bacarığı.
  • Bank sektorunda təcrübənin olması;
  • Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti.

İş qrafiki: 09:00 - 18:00 / Bazar ertəsi - Cümə

QEYD: Tələblərə uyğun olmayan və mail-da "Mövzu" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV"-lərə baxılmayacaq. CV-lər azərbaycan dilində, “Xalq” Bankın CV formasını doldurmaqla göndərilməlidir.

Əlaqə vasitələri:

E - mail:  [email protected]

Telefon:  (012) 404 43 39